რეფლექსია


                                       მათემატიკის წრის რეფლექსია
         2019 წლის 11 თებერვალს ჩატარდა მათემატიკის წრის პირველი შეხვედრა.მონაწილე-
ობდა 11 მოსწავლე.შეხრაზე დავამტკიცეთ წრეზე მუშაობის გეგმა.შეხვედრის დღედ ავირჩი-
ეთ ორშაბათი.1-საათიდან 2-საათამდე.წრეზე გაერთიანებულია 11 მოსწავლე,ესენია:
1. ანტონიანი რუსუდანი
2. ნუსხელაძე ანანო
3. პატარაია მაიკო
4. მელაძე დავითი
5. მარცვალაძე ანი
6. მერაბაშვილი მარიამი
7. ჭითანავა მარიამი
8. აბშილავა ანა
9. დიდიძე ანი
10. ჭონქაძე თამარი
11. გელაშვილი ანამარია
   პირველი დღის მიზანი იყო შევთანხმებულიყავით რომელ დღეს ჩატარდებოდა შეხვედრები და შეგვედგინა სამუშაო გეგმა.შეხვედრები ჩატარდება კვირაში ერთხელ,ორშაბათობით,მეექვსე გაკვეთილზე.
    წინასწარ შევარჩიე წრეზე განსახილველი საკითხები ისე,რომ მორგებული ყოფილიყო მოსწავლეთა სააზროვნო უნარების განვითარებაზე.აქტივობები ემთხვეოდა ეროვნულ სასწავლო გეგმას.რათა მიმეღწია მიზნისთვის,აქტივობები განვახორციელე თანმიმდევრუ-
ლად,რაც მოსწავლეებს ეხმარებოდა აზროვნების,მსჯალობის,ცხრილების და პიქტოგრამების უკეთ წაკითხვაში.მიღებულ მათემატიკურ ცოდნას გამოიყენებენ პრაქტიკაში და გამოიყვევს მოტივაციის ზრდას და სწავლის სურვილს.
      მოტივაციის ასამაღლებლად ვიყენებდი მოსწავლეთა წახალისებას,დაშვებული შეცდომების გამოსასწორებლად ვმუშაობდით ერთად.
       ვთვლი,რომ საწრეო მუშაობამ მიაღწია მიზანს,რადგან მოსწავლეები ხალისით რჩებოდნენ მეცადინეობაზე.ხსნიდნენ ამოცანებს,რებუსებს,ასრულებდნენ სავარჯიშოებს.გაიზარდა ცოდნის დონე და მათემატიკა გახდა პოპულარული საგანი.

                                                              მშობელთა     კომენტარი

            ჩატარდა წრეში მონაწილე  მოსწავლეთა მშობლების გამოკითხვა და აღნიშნეს,რომ:
1.      მათემატიკის წრის შექმნა იყო დროული.
2.      წრეზე განხილული საკითხები მოსწავლეებს ცოდნის გაღრმავებაში ეხმარებოდა.
3.      განხორციელებული აქტივობები იყო მრავალფეროვანი.
4.      მეცადინეობები იყო თანამშრომლობითი,მშვიდი და მეგობრული.
        
    
                                             მოსწავლეთა კომენტარი
მათემატიკის წრეში მონაწილე მოსწავლეები აღნიშნავენ,რომ
1.      წრეზე მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ დაგეგმილი აქტივობები იყო სახალისო,
საინტერესო და მრავალფეროვანი.
2.      მეცადინეობები მიმდინარეობდა მშვიდ და მეგობრულ ვითარებაში.
3.      აქტივობები სრულდებოდა თანამშრომლობითი ურთიერთობით.
4.      საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები მათ ცოდნის გაღრმავებაში ეხმარებოდა.









  

Comments

Popular posts from this blog

წრის სამუშაო პროგრამა