წრის სამუშაო პროგრამა
04 თებერვალი 2019წელი
მათემატიკის
წრე
წრის დასახელება:
,,სახალისო მათემატიკა“
სკოლა: სსიპ ქალაქ
თბილისის
N 191საჯარო სკოლა
სამიზნე ჯგუფი: III კლასის მოსწავლეები
ხანგრძლივობა:2018-2019
სასწავლო წლის მეორე სემესტრი,კვირაში ერთხელ,ორშაბათი 1:00 საათზე.
საწრეო მუშაობას უხელმძღვანელებს
მათემატიკის მასწავლებელი: იამზე ბექაური.
საწრეო მუშაობის მიზანი:
.მოსწავლეთა დამოუკიდებელი აზროვნების განვითარება.
. მათემატიკის ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარება.
. მოსწავლეთა ცოდნის
გაღრმავება ე.ს.გ. მოთხოვნების მიხედვით.
. პრობლემის დანახვის
და გადაწყვეტილების უნარის ჩამოყალიბება.
მათემატიკა
წრის მუშაობა მოსწავლეებს
დაეხმარება მსჯელობის უნარის განვითარებაში.მიღებული მათემატიკური ცოდნის გამოყენებაში,მოცემულობისა
და უცნობი კომპონენტის გამოყოფაში.შემოქმედებითი უნარის განვითარებასა და სასწავლო
აქტივობებში ჩართულობაში.ხელს
უწყობს მათი მოტივაციის
ზრდას.
გამოყოფა,დიდაქტიკური თამაშების,ჯფუფურ მუშაობაში თანამშრომლობის უნარის განვითარებას,სასწავლო აქტივობებში ჩართულობას.
ეს ყველაფერი დადებითად იმოქმედებს მათ მოტივაციაზე.
მათემატიკის წრის
განრიგი
მოსწავლეთა რაოდენობა:11
N
|
რიცხვი
|
თემა და მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
1
|
11.02
|
თემა:ვკითხულობთ და გამოვსა-
ხავთ რიცხვებს.
მიზანი:ვიმეორებთ 100-მდე რიცხვების შედარებისას პოზიციური
სისტემით გამო-
სახვას.რიცხვების დალაგება
ზრდადობით და კლებადობით.
მათ.III.1.
|
ზეპირი და წერითი ნუმერა-
ცია.გამოსახავენ რიცხვებს სხვადასხვა მოდელით.განშლიან
რიც-
ხვებს სათანრიგო შესაკრებე-
ბის,რიცხვების თვალსაჩინო
გამოსახვის მიხედვით.
|
სახელმძღვანე-
ლო,დაფა,ცარცი
რვეული.
|
2
|
18.02
|
თემა:უახლოესი ათეული,ასე-
ული.
მიზანი:რიცხვის უახლოესი ათეულის,ასეულის დასახელე-
ბის უნარისგანვითარება.
მათ.III.1.
|
გამოიმუშავებენ ათეულები-
თა და ასეულებით თვლის
უნარის ჩვევას.განვიხილავთ შემთხვევებს,როცა უახლოესი
ათეული,ასეული შეიძლება არა ართი,არამედ ორი რიც-
ხვი იყოს.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ჩხირები,
ცარცი
|
3
|
25.02
|
თემა:შეკრების და გამოკლების
ხერხები.
მიზანი: რიცხვების
შეკრებისა
და გამოკლების შესრულების
ხერხის შერჩევა.მათ.III.2.
|
ეუფლებიან შეკრებისა და გა-
მოკლების უცნობი წევრის პოვნის ხერხებს.სწავლობენ
გამოკლების შებრუნებულო-
ბას.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
4
|
04.03
|
თემა: ბრტყელი ფიგურები
მიზანი: ბრტყელი
ფიგურების
დასახელება,ამოცნობა,ასოების გამოყენება ფიგურების
წარმო-
სადგენად.მათ.III.8.
|
წრფივი ზომების დადგენის პროცესის გააზრება.ფიგურათა
კლასიფიკაციის უნარს ინვი-
თარებენ.ტერმინების-გრძე-
ლი,მოკლე,ტოლის-გააზრე-
ბა.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
|
5
|
18.03
|
თემა: რიცხვითი გამოსახულე-
ბის მნიშვნელობის პოვნა.
მიზანი: მარტივი
რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის
პოვნა,რიცხვებზე მოქმედებების გამოყენება.მათ.III.2.
|
ზეპირი ანგარიშის ხერხების
გამოყენებით ხსნიან რიც-
ხვით გამოსახულებებს.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
6
|
25.03
|
თემა: შესაბამისობის
გამოსახვა
მიზანი: შესაბამისობის
აღწე-
რის გამოყენებით მისი გან-
ვრცობის უნარის განვითარება.
მათ.III.6.
|
შესაბამისობის წარმოდგე-
ნის სხვადასხვა ხერხის გა-
მოყენებით ამ წარმოდგენის
გამოკვლევის უნარის განვი-
თარება.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
7
|
01.04
|
თემა: გამოვიყენოთ
რიცხვები
და რიცხვებზე მოქმედებები.
მიზანი: რიცხვებზე
გამოყენე-
ბის შემთხვევების განხილვა,
რიცხვებზე შეკრება-გამოკლე-
ბის მოქმედებების გამოყენებით
ამოცანების ამოხსნა.მათ.III.7
|
სხვადასხვა ხერხის გამოყე-
ნებით პოულობენ შეკრებისა
და გამოკლების უცნობ წევრს.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
8
|
08.04
|
თემა: მონაცემთა
ამოკრება ტე-
ქსტიდან.
მიზანი: ტექსტის
წაკითხვისა და გაანალიზების საშუალებით
გარკვეული ტიპის მონაცემების
ამოკრების უნარის განვითარება
მათ.III.1.
|
წარმოდგენის უნარით აჯ-
გუფებენ მონაცემებს რაიმე ნიშნის მითითებით და ამ
ნიშნის მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
9
|
15.04
|
თემა:შევადგინოთ და ავღწე-
როთ ცხრილი.
მიზანი: მონაცემთა
წარმოდგე-
ნა ცხრილის სახით.ცხრილის გამოკვლევა,შესაბამისი კითხვე-
ბის დასმის უნარის განვითარე-
ბა,ცხრილის აღწერა.მათ.III.3
|
მონაცემთა წარმოდგენისას
იყენებენ პიქტოგრამას და
აღწერენ მას.პიქტოგრამის
მიხედვით მოიპოვებენ ინფორმაციას მონაცემების
მიხედვით.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
|
10
|
22.04
|
თემა: რიცხვების გამრავლება
მიზანი: რიცხვების
გამრავლე-
ბის თვალსაჩინოდ წარმოდგენა
მრავალჯერადი გამოყენებით.
მათ.III.3.
|
ასახელებენ წყვილების რაო-
დენობას,რამდენი ხუთეულია,ათეულია,ოცე-
ულია მოცემულ რიცხვში.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
|
11
|
06.05
|
თემა: რიცხვების
გაყოფა
მიზანი:
რიცხვების გაყოფის დემონსტრირება და გააზრება
მათ.III.3.
|
აკავშირებენ გაყოფას გამრავ-
ლებასთან და ადგენენ 2-ზე
გამრავლება-გაყოფის ცხრილს.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
|
12
|
13.05
|
თემა:
3-ზე გამრავლება-გაყოფა.
მიზანი:
3-ზე გამრავლებისა და გაყოფის ურთიერთდაკავში-
რაბა.მათ.III.3.
|
ადგენენ ერთნიშნა რიცხვის
3-ზე გამრავლების და გაყო-
ფის ცხრილსდა მისი გამოყენებით ასრულებენ სა-
ვარჯიშოებს.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
|
13
|
20.05
|
თემა:რიცხვითი გამოსახულე-
ბის მნიშვნელობის პოვნა.
მიზანი:
მარტივი რიცხვითი
გამოსახულების მნიშვნელობის
პოვნა.მათ.III.7.
|
ზეპირი ანგარიშის ხერხების
გამოყენებით ასრულებენ
რიცხვებზე მოქმედებებს.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
14
|
27.05
|
თემა:10-ზე გამრავლება-გაყოფა
მიზანი:
10-ზე გამრავლების თავისებურების გააზრება.
მათ.III.3.
|
ერთნიშნა და ორნიშნა რიც-
ხვებს ამრავლებენ 10-ზე სავარჯიშოების შესრულები-
სას.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
15
|
03.06
|
თემა:შევადაროთ რიცხვები
მიზანი: რიცხვების,რიცხვით
გამოსახულებათა მნიშვნელო-
ბების შედარების უნარი,ზეპი-
რი ანგარიშის გამოყენება.
მათ.III.4.
|
შესაბამისობის აღწერის გა-
მოყენებით ინვითარებენ მი-
სი განვრცობის უნარს.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
16
|
10.06
|
თემა: ვიპოვოთ
გამრავლებისა
და გაყოფის უცნობი წევრი
მათ.III.3.
მიზანი: უცნობი
თანამამრავ-
ლის,გამყოფის და გასაყოფის
პოვნის სხვადასხვა ხერხის გან-
ხილვა.მათ.III.3.
|
მოსწავლეები უცნობი თანა-
მამრავლის,გამყოფისა და გასაყოფის პოვნით ხსნიან
ამოცანებს.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი,
რვეული
|
17
|
|
|
|
|
Comments
Post a Comment